Un moment ...

Ai adaugat un produs in cos

Ai X produse in cos.



Mersul zilnic la birou era normal. Pandemia globală a redefinit practicile de lucru: în zilele noastre
angajații își îndeplinesc sarcinile din diferite locații: la birou, acasă, din spațiul de coworking sau în deplasare.


În acest mediu de birou hibrid, angajații tăi se confruntă cu o provocare comună de procesare,
stocare și preluare a documentelor esențiale pentru afaceri din mai multe locații, accesarea lor în
timp real și urmărirea deciziei, a căii de autorizare sau chiar a istoricului versiunilor. Unele dintre
aceste documente necesită, de asemenea, imprimare pentru a îndeplini cerințele legale, ceea ce
înseamnă riscuri sporite de conformitate și costuri ridicate - atunci când lucrați de la distanță.
Utilizarea diverselor instrumente, neintegrate, are ca rezultat performanță slabă și productivitate
scăzută.


Canon vă poate ajuta să vă extindeți experiența de lucru de la birou la locații îndepărtate.
Soluțiile noastre hibride sprijină automatizarea proceselor complexe de afaceri, gestionarea
documentelor, scanarea și imprimarea de oriunde.




Automatizarea proceselor de afaceri și Colaborare

Proiectată pentru a optimiza procesele complexe de afaceri și a
gestiona documentele, soluția Canon Workspace Collaboration oferă
forței de muncă la distanță puterea de a lucra eficient din orice locație.



Gestionarea documentelor bazată pe dispozitiv,
imprimare și scanare



Pot angajații tăi să proceseze documentele acasă, ca la birou?
Aveți nevoie să scanați, să stocați, să partajați fără probleme
documente într-un spațiu de lucru comun (stocare în cloud,
sharepoint și altele) direct de la imprimanta multifuncțională și
să imprimați documente și să urmăriți costurile - indiferent unde
sunt colegii?


Cu imprimantele noastre multifuncționale conectate la cloud,
forța de muncă poate îndeplini sarcinile eficient de oriunde. Cu
Canon UniFLOW Online și Canon MFP, angajații pot procesa
documente la fel de eficient ca la birou. În plus, le puteți urmări
costurile de imprimare și scanare, separând contabilizarea
pentru imprimarea privată și cea de afaceri la domiciliu.



În funcție de volumul de imprimare și scanare, precum și de
dimensiunea spațiului dvs. de lucru, puteți alege scanere
Canon iSensysX sau imageRUNNER ADVANCE DX și
imageFORMULA, toate integrate cu soluțiile noastre pentru a
face munca mai lină și mai rapidă!


Ai nevoie de asistenta ?

0733 054 380