Un moment ...

Ai adaugat un produs in cos

Ai X produse in cos.

031-805.58.40 Ajutor
cu TVA
 
Echipamente
 
Mentenanta imprimante
 
Inchirieri
 
Proiectare & executare
   
* pe baza
de
contract

SERVICE ECHIPAMENTE SI TEHNICA

DE CALCUL

Rapid Furnizor
complet
Consultanta Control
Service pe baza de abonament
Incheierea unui contract de service inseamna din partea BNB un angajament ferm de intretinere a parcului IT al firmei dumneavoastra. Sunt mai multe avantaje dintre care enumeram cateva:
 
Mentenanta - rezolvarea problemelor dupa ce apar duce la blocarea pentru scurt timp a activitatii firmei, la pierderea de timp si energie. Din acest motiv mentenanta este partea cea mai importanta si marele avantaj al unui contract pe baza de abonament pentru ca previne o mare parte din problemele ce pot aparea.
 
Timpi de interventie - in cazul in care un echipament se defecteaza interventia va fi rapida si este clar specificata in contract.
 
Tariful - avand un abonament lunar personalizat pentru parcul IT al firmei dumneavoastra stiti exact cat veti plati in fiecare luna indiferent de problema aparuta.
 
In cazul in care totusi nu se doreste un contract va
propunem service pe baza de interventie:
 
Service pe baza de interventie
Consta in interventii la cerere. Interventiile au un tarif negociat de comun acord in functie de tipul de echipamente existente. La o astfel de interventie se face in prima faza o constatare a problemei si se propune o solutie pentru rezolvarea ei.
Operatiuni de mentenanta periodica:
desprafuire
verificarea functionarii ventilatoarelor
verificarea vizuala a integritatii componentelor hardware
condensatori de filtraj
cabluri de date sau de curent
zone oxidabile
verificarea soft
log-uri sistem de operare
log-uri antivirus
chestionarea utilizatorului asupra modului de functionare a calculatorului
completarea tabelului de revizie, incluzand diagnostic si semnatura utilizatorului
stabilirea masurilor de urmat, in cazul in care exista nereguli, si stabilirea de comun acord cu utilizatorul a modalitatii de rezolvare.
update sistem de operare
update antivirus
verificare log-uri, backup, sincronizari
corectare probleme *
refacerea fisei calculatorului *
consemnarea incidentului si a modalitatii de rezolvare in istoricul calculatorului *
* daca e necesar
 
Frecventa acestor operatiuni este fie lunara, fie trimestriala, in functie de tipologie.
Toate actiunile de mai sus sunt menite sa previna defectarea calculatoarelor, si prelugeasca durata de viata a componentelor si nu in ultimul rand, prin corectarea erorilor software, sa sporeasca eficienta calculatorului.
O alta parte importanta a administrarii calculatoarelor consta in analizarea performantelor calculatoarului in raport cu cerintele si, unde este cazul, in realizarea unei recomandari de upgrade sau de inlocuire.